2011. december 10., szombat

Négyes fogat

Tavaly ( mint kiderült, tavalyelőtt) karácsonyra a fehérvári barátnőimmel minden évben megtartott összeülős-dumálós-kis-meglepetés-adós dec.23-ra készítettem mindannyiunknak egy -egy shy smile medált. Az alapszín mindben a fekete-ezüst volt, mégis különbözött. Mivel akkor nem sikerült teljesen egyértelműen kitalálni, melyik kié legyen, idén úgy gondoltam, négy (majdnem) teljesen egyforma medállal rukkolok elő. Ande swari bogyója remek ötletnek tűnt. Szép is, egyszerű is, mutatós is. 
Bár az elkészítése igazi favágó munka, kb. annyi kreativitást igényel, ami egy medvesajtba szorult, de az eredmény kárpótol  a fentiekért, ráadásul a gyorsabb bogyók közé is tartozik. Az alapanyagok megvétele előtt kipróbáltam az itthon rendelkezésre álló gyöngyeimből, milyen, hogy néz ki, nem swari lett benne, hanem 3mmis csiszi. Ezzel elvesztette az eredeti szögletsségéből eredő megjelenést, ellenben kaptam egy új, és nem utolsó sorban sokkal zseb-barátabb golyóbist . ( azért 60db swarowski az 60 db swarovski, na). Utána már csak be kellett szerezni a 4 darabhoz való 240 csiszoltat, megfűzni, és merengeni pár napig, milyen lánc is menjen hozzá:) Végül a sima egyszerű kaucsuk lett a vége, meg az aljára kapott egy kis lógicát. A csajoknak nagyon tetszett, és nekem ia az aktuális kedvencem. Jó pár megfűzött medálom közül a lukas háromszög és a hússzínű granada után ez a 3. , amit igazán magaménak érzek. 

 további képek:


többi kép:



és csomagolva:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése